افتتاح و اجرای بیش از ۱۰ طرح عمرانی و فرهنگی در نوشهر
کد خبر: 4167902
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

افتتاح و اجرای بیش از ۱۰ طرح عمرانی و فرهنگی در نوشهر

رئیس کمیته امداد نوشهر گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، اشتغال، خدمات و عمرانی و دیدارهای مردمی و نشست‌های پرسش و پاسخ ویژه هفته دولت در سطح این شهرستان اجرا شد.

بهزاد عسکریبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، بهزاد عسکری، رئیس کمیته امداد نوشهر با بیان اینکه در شهرستان نوشهر ۴۰۴۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، اشتغال، خدمات و عمرانی و دیدارهای مردمی و نشست‌های پرسش و پاسخ ویژه هفته دولت در سطح شهرستان نوشهر اجرا شد.

وی افزود: علاوه بر افتتاح و اجرای پروژه‌های مختلف اشتغال و خدماتی و مسکن محرومان، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان و تجدید میثاق با شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا، تجليل از کارمندان حامی فرزندان ایتام و محسنین، دیدار با خیرین، مفتاح الجنه دیدار مردمی و برگزاری میز خدمت در نماز جمعه نیز  برگزار شد.

عسکری تصریح کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تبیین خدمات انجام شده و تقدیر از تلاش‌های کارکنانی است که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در میدان عمل حضور دارند و از اهداف والای اسلامی و انقلابی و ارزشی و اخلاقی و انسانی صیانت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: در جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان باید شاهد دفاع مدیران از اقدامات ارزشمند دولت باشیم و در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با شایستگی عملکرد نظام تبیین شود.‌

انتهای پیام
captcha